[:PUBLISH.TXT:]

Velg en timeplan:

ikon sal

ikon sykkel


Sal: Nivåer og farger:

Hvite timer:

Trening for kropp og sinn. Timene har fokus på kroppsbevissthet, indre fokus, konsentrasjon, balanse, styrke og avspenning.

Gule timer:

For folk flest. Moderat kondisjons-og/eller styrketrening med enkel koordinasjon. Gule timer passer for folk flest, også for deg som ikke har trent tidligere eller ikke har trent på en stund.

Lilla timer:

Dette er en time som passer for litt viderekommende, men fortsatt en enkel time. På denne timen bruker vi utstyr som: Vektstang, ketlebells, strikker, trx og egen kroppsvekt.

Grønne timer:

Dette er en time for litt viderekommende som har mye koordinasjon. Effektiv kondisjonstrening med trinn og kombinasjoner. Grønnetimer passer for alle som har trent litt gruppetrening i sal før.

Blå timer:

Ett hakk opp fra gule timer, men fortsatt en enkel og tøff time. 

Røde timer:

Enkel og svært tøff. Enkel og hard kondisjons-og/eller styrketrening. Røde timer passer for deg som er godt trent fra før. Svært høy intensitet.



Sykkel: Nivåer og farger:

Gule timer:

For folk flest. Moderat kondisjons-og/eller styrketrening med enkel koordinasjon. Gule timer passer for folk flest, også for deg som ikke har trent tidligere eller ikke har trent på en stund.

 

Blå timer:

Enkel og tøff. Enkel og hard kondisjons-og/eller koordinasjonstrening. Blå-timer passer for deg som er litt trent fra før. Høy intensitet.

Røde timer:

Røde sykkeltimer passer for deg som er godt trent. Teknisk krevende time med høy intensitet.



Sal: Timebeskrivelser

Røde timer:

BOOTCAMP:En enkel og hard kondisjon/styrketime. Her blir det harde intervaller med bruk av helekroppen.

CAGE: En hard time med mye relativ styrke. Passer fint for deg som kanskje vil delta på toughest eller bare vil ha en utfordring.

Gule timer:

GODT VOKSEN:Passer for alle seniorer.Fokus på styrke og balanse.

STRAM OPP:Enkel styrketrening der vi i hovedsak bruker egen kroppsvekt som belastning. Fokus er på mage, rumpe og lår.

AEROBIC 1:

STEP 1:

LØPETIMER: Dette er en time som utfordrer kondisjonen og passer for alle da du selv kan stille hastighet på møllen. 

Blå timer:

STYRKE 25: Enkel trening for de større musklene i kroppen. Du bruker både din egen kropp som det viktigste verktøyet, samt utstyr for ekstra belastning. Du arbeider på ditt eget nivå og etter egen evne.

STRONG:

 

 

 

Lilla timer:

TRX:Styrke trening i slynge. Trening for hele kroppen med fokus på kjernemuskulatur.

KETLEBELLS: Dette er en time for deg som ønsker styrke, utholdenhet, sterkere kjernemuskelatur, fettforbrenning og smidighet. Timen passer for alle.

Grønne timer:

ZUMBA: En time med mye dans inspirert av de latinske musikksjangerne cumbia, salsa, merengue, reggaeton. 

STEP IT UP :En tøff time med kooirdinasjon for litt viderekommende.

COREBAR HIT: Full pakke med kondisjon, styrke og bevegelighet. Enkelt og effektift.

COREBAR STRONG: Styrke uten steg og koreografi. Passer alle ! også gutta ;)!

COREBAR MOBILITY: Core, styrke og mobilitet

CARDIO/STYRKE:

Hvite timer:

PILATES 30min:Rolig og kontrollert styrke for mage og rygg, fokus på pust og kroppsbeherskelse. Avsluttende avspenning



Sykkel: Timebeskrivelser

Røde timer:

SYKKEL 60, 75 90: Røde sykkeltimer passer for deg som er godt trent. Teknisk krevende time med høy intensitet.

Gule timer:

SYKKEL 45: En sykkeltime i moderat tempo. En time som passer for alle.

Blå timer:
SYKKEL 60: Passer for deg som har trent fra før, enten på sykkel eller annen trening. En tøff treningsøkt.

 
Treningsveiledning En treningsveiledertime for styrke- og kondisjonsapparater. Ta kontakt med resepsjonen for å booke avtale slik at det tilpasses dine treningsønsker og behov.

Personlig Trener

Det lille ekstra.



NYHET! Modultimer i sal!

Timer i sal merket med "M" er 30 minuttersenheter som ikke inneholder oppvarming. Møt ferdig oppvarmet fra en annen time eller egentrening. Effektiv time, komprimert til kun 30 min.!

 

 

 

 

 

 



Stikk innom, vi hjelper deg i gang!





DENNE SIDEN ER UNDER REVIDERING!



Spenst Årnes
Nedre Hagavei 17
2150 ÅRNES
Tlf. 63 90 79 42
E-post aarnes@spenst.no

Levert av Spectra AS - Powered by Webon Personvern